Ernest & Rebeca
Rebecca offers to take care of the baby that Coralie was supposed to take care of, because Coralie has lost her cell phone and must find it; it is a ruse of Rebecca and Ernest to prove to Coralie that Rebecca is old enough to go to the movies.