Eveline's Asian Favourites
Eveline Wu shows how you can quickly and easily prepare Asian street food recipes at home.
Eveline takes inspiration from South Korea. She makes Kalbi, beef ribs and Tteokbokki.
Eveline dives into Japanese cuisine and makes tempura shrimp in shiso leaf and donburi.
Eveline gets help in the kitchen today from none other than singer Guus Meeuwis. Together, they make Iberico ribs with sweet and sour sauce. And they make dumplings with mushrooms and truffle sauce.
Eveline dives into Chinese cuisine. She makes a Chinese burger and a delicious rice pudding.