Everyday Eileen
Eileen Gu's ascent to a winter sports star has been nothing short of remarkable. Follow her rise from San Francisco high school kid to world free skiing glory.
Big Lifts on Take-Off and Stanford Accepted
Freeskier Eileen Gu lives several different lives: student, model, athlete, all at the same time, but "being a teenager and doing teenager things" is still very much part of the agenda.
Making X Games History
Freeskier Eileen Gu goes into the 2021 Winter X Games as an Aspen rookie and becomes the talk of Buttermilk Ski Resort as she storms to three medals in Colorado to make competition history.
From the mountains to the runway, freeskier Eileen Gu finds her feet in different worlds; both have a lot of creative expression, take her out of her comfort zone, and require a lot of self-confidence.
Freeskier Eileen Gu wins two gold medals and one bronze medal at the FIS World Championships despite fracturing a finger and tearing a thumb ligament.