Evil Lives Here
Not My Boy
George and Margaret Keller don't suspect that the man terrorising their city could be a member of their own family. When they realise that their son hides a sinister secret, they must decide whether or not to turn him in.
She Made Me Do It
As a boy, Eric's father taught him to protect his family. However, as his father grows increasingly violent, Eric is determined to protect his mother and brother.
Wallace thinks his brother will guide his family to salvation. However, Wallace soon finds that he must choose between loyalty to his family or to his church's new prophet.
Sherry Shafer never had a good relationship with her younger brother, Brian Britton, but she never expected to lose everything because of him. She fears that one day he will return to finish what he started 26 years ago.
Dennis Ryan grows up believing his father's violent teachings will prepare him to save the lives of everyone in their farmhouse, then the teenager discovers the horrible truth.
Tiffany grew up knowing her father was evil, but kept his secrets. When she finally escapes him, she is devastated to discover the extent of his heinous acts.