Evil Twins
Fire for Freedom
Identical twins Caleb and Joshua are the apples of their father's eye, but the pressure to be exceptional manifests itself as a dangerous hatred. Isolated from the world, the twins' seclusion fuels a need for them to break free at any cost.
Under My Thumb
From the womb, the Cormier twins are partners in mischief, but, as they get older, their innocent antics devolve into a much darker game. Soon, the battle for reality and fantasy bleeds into real life, threatening to tear the twins apart.