Falling Water
Don't Tell Bill
Three people slowly start to realise that they're all dreaming discrete parts of a common dream connecting them all.
Calling the Vasty Deep
Burton must face the idea that The Woman in Red may only exist his dreams, Tess starts to learn how to navigate into other people's dreams, and Taka connects the group suicide to unexpected sources.
Taka investigates the cult, Burton goes on a business trip and meets a mysterious CEO, and Tess endures an unpleasant trip to her mother's house and discovers difficult information.
Burton's facade begins to crumble, Taka and Sabine find an unexpected intimacy, and Tess seeks solace with a dying ex-lover.