FBoy Island España
Three girls fed up with lying hotties are looking for guys with serious intentions. On a paradise island, they will live with 11 'nice guys' who truly believe in love and 11 'Fboys' who are looking for fun and money. Will they discover who's who?
For Our Sake, Go to Hell
The girls give bracelets to the guys they most like at first sight and go on dates with them. Are they all Fboys, or just look like them?
The girls think all the guys are Fboys and don't trust anyone, least of all themselves.
The competition is so intense that candidates resort to lies, tattling and betrayals.
Cards On the Table
The three goddesses receive surprise after surprise, one of which leaves them broken.
The girls discover the real reason each boy is in the show. The game changes, but there is still cheating afoot.