FDR
Nothing To Fear
Franklin Roosevelt D. overcomes crushing personal setbacks and leads the nation through the Great Depression with optimism, energy, and a firm belief that the only thing we have to fear is fear itself.
Rendezvous With Destiny
As Hitler sweeps across Europe, FDR prepares a reluctant nation for war; following the devastating attack on Pearl Harbour, he leads America into the greatest conflict the world has ever seen.
Franklin rallies the industrial might of the nation and leads the Allied forces through the darkest days of the war.