Find Me A Classic
Skilled classic car expert Mat Watson has five days to hunt down a great car within a fixed budget.
Mat’s demanding client Gordon is in search of a Morgan, but will he be able to find the ideal car for the right price?
Citroen DS
Mat goes in search of a perfect Citroën DS for Leon, a man who has strong connections to the DS and to France.
Mat tracks down one of the most desirable convertibles on the planet: the Mercedes SL Pagoda.