First In Human
Four patients with serious illnesses arrive at the NIH's Building 10 to enter potentially groundbreaking clinical trials and rest their hopes on the brilliant minds that work there.
Bo Cooper starts another round of experimental therapy for his end-stage leukaemia. Lucy Weise gets the results of her transplant and sickle cell patient Deidra gets good news.