Fisk
A corporate lawyer must take a job at a suburban law firm after her life implodes in Sydney, and struggles to find her feet navigating grief, money, family, and entitlement.
Portrait of a Lady
When Helen Tudor-Fisk's life falls apart, she takes a job in a small suburban firm specialising in wills and probate, assuming that because the clients are dead she won't have to deal with people.
Cremains of the Day
Helen mediates a case about division of cremains, between a bereaved daughter and the new, much younger partner of her dead father. Helen has an awkward family lunch at her dad and Viktor's house.
Helen meets with a woman who is demanding power of attorney over her mother, and attends her ex-husband William's writer's festival run by literary interlocutor Lindy Baxter-Smythe.
The office is abuzz because their favourite temp Peggy is coming in to help out with a deceased estate. Helen doesn't understand what's so fun about Fun Peggy, but everyone else, including George, thinks she's a hoot.
Helen meets formidable opposing counsel Alice Pike, and stumbles upon Roz's passion project: an all-woman harmony group for funerals called The Sadrigals.
Gruber & Gruber is nominated for a Small Business Award. Helen consults with a man who believes he is the son of a famous newsreader. At Dad's house, Helen meets personal trainer Blayden Tork.