Flip It Like Disick
The Lord is Back
While helping his friend Steve Aoki with a room remodel in his Las Vegas mansion, Scott sets out to find his next major flip investment opportunity.
With Jed Smith officially purchased and the new layout for the property agreed upon, Scott is eager to get started with demo right away, but Willa and Miki are at odds. Scott commits himself to another project.
After visiting a mega-flip property being built by Scott's real estate mentor, Ilan, Scott is inspired to redo the pool at his personal residence.
With Miki feeling disrespected and a potential HOA shutdown looming, the team now faces major personal and logistical problems.
With the HOA shutdown still keeping Jed Smith at a standstill, Willa and Benny renovate their offices. Scott looks for ways to make up for lost time.
Scott and his team encounter a problem at Jed Smith that could jeopardise the entire project. Scott works with Willa to redesign Penelope's bedroom.