Flip Or Flop Atlanta
Ken and Anita Corsini are down in the booming southeast real estate market of Atlanta to transform homes with their original charm still intact.
Southern Home Rescue
Ken and Anita Corsini get a hot lead on a wholesale property in Marietta, Georgia. What could be a diamond in the rough turns out to have more problems than they bargained for after sitting vacant for four years.
Ken and Anita get a lead on a 1950s brick ranch house in Ken's hometown of Marietta, Georgia, with tight margins, so they need to balance inexpensive cosmetic fixes with big renovations in the kitchen and master suite.
Ken and Anita get a lead on a small property in the up-and-coming neighbourhood of East Atlanta, Georgia, and realise they will need to get creative.