Flipped
Handsome CEO Qi Kun (Gao Han Yu) comes from a magical family with extraordinary abilities: he can teleport, while his sister Qi Tian (Lin Yu Rou) can see the future. During a hospital visit, Qi Tian has a premonition about her brother's romantic destiny with a painter. Moments later, Qi Kun accidentally teleports directly in front of Shuang Shuang (Charlene Chen), a talented artist painting a mural, creating an unexpected and potentially fateful encounter. As their paths cross in this serendipitous moment, the cold CEO might just discover the romance he never knew he was seeking. This is a 2018 Chinese drama exploring supernatural connections and unexpected love.