Foo Fighters: Sonic Highways
Chicago
The band visit Electrical Audio Studios in Chicago, where they meet up with legendary producer Steve Albini and Cheap Trick's Rick Nielsen to record the first track on their new album.
Foo Fighters prepare to record at the Austin City Limits Studio; Dave Grohl chats with Terry Lickona, the executive producer of "Austin City Limits"; examining the roots of Austin's music scene.
Dave Grohl visits legendary KROQ disc jockey Rodney Bingenheimer, owner of a 1970s Sunset Strip club that became the hub for the glitter rock scene; Foo Fighters head to the desert to record with Eagles guitarist Joe Walsh at Rancho de la Luna.