Four in a Bed
If you own a business, you probably think it's the best in the industry, but might not be so eager to test it. In this programme, four pairs of bed and breakfast owners from all over Britain put their money and reputations on the line by staying at each other's establishments. They pay only what they deem to be an acceptable amount for the experience, with one establishment being named as the best value for money.