Fox Spirit Matchmaker
Tu Shan Su Su (voiced by [Actor Name]), a pure-hearted fox spirit matchmaker, struggles to help humans find love across reincarnations. When she accidentally falls through a roof, she meets Bai Yue Chu (voiced by [Actor Name]), a human Taoist seeking freedom from mystical constraints. Together, they embark on a mission to reunite a prince with his reincarnated lover, forming an unexpected partnership that challenges their individual goals. As they navigate the complex world of spirit matchmaking, their collaboration begins to reveal deeper connections and potential romantic possibilities between themselves. This 2015 Chinese animated series explores the magical realm of spirit matchmaking and unexpected love, directed by Wang Zi Xuan.