Frankie and Frank
Even though Frankie and Frank are quite different, one’s a little boy and the other’s a big monster, they are best buddies who love to play together. Join them as they have loads of fun filled with sweet surprises and lots of learning!
Frank might have a little trouble counting ten, but he has no trouble finding Frankie.
Frank helps out Frankie by demonstrating the difference between big and small the only way he knows how.