Fugitives Caught On Tape
Officers in Florida pursue a man who stole two police cars in the same day; deputies engage in a foot chase with an alleged cop killer; police respond to a report of a man attacked with a machete; and more.
A car thief in New Mexico steals a vehicle from right under the noses of deputies; police in Wisconsin get in a foot chase with a serial evader; LAPD officers engage in the slow-speed motorway pursuit of a suspect on a bicycle; and more.