Full Circle
The Journey
Levi LaVallee unpacks his iconic snowmobile career before heading to Québec City, the birthplace of snowmobiling, to conquer the loop - a feat he's dreamed of for nearly two decades.
Unlocking the Perfect Course
Levi LaVallee transforms North America's largest British fortress into his dream freestyle snowmobile course. However, as the building progresses, he fears he may have outdone himself.
The planning and preparation is done, the perfect course is built, and the cameras are set. Now it's time for Levi LaVallee to do what he does best.