Full Metal Jousting
Jousting - it's not just for knights in medieval times anymore. It has now been transformed into a 21st-century event for this reality series, which pits America's top riders against one another. The competition is as intense as jousting was hundreds of years ago, but it has a new twist: the traditional armour has been replaced by modern suits of steel. Episodes feature full-contact jousting with competitors, who are playing for big money, who charge and collide at speeds of up to 30 miles per hour.