Fury
Joey Finds a Friend
Rancher Jim Newton saves a horse, and later saves a young orphan, and the horse and boy develop a bond.
Joey and Pete go hunting, but what they find is trouble when an escaped criminal crosses their path.
During a drought, Joey becomes a junior ranger and tries to protect a couple of hunters from starting a forest fire.
Fury keeps running off to be with a white mare. Joey gets in trouble when he tries to solve the relationship.