Future Man
Josh Futterman escapes his reality by playing Biotic Wars, a game with an impossible final level. But when Josh beats the game, mysterious visitors from the future appear: the world is in danger, and Josh is the only one who can save it.
Herpe: Fully Loaded
Josh, Tiger and Wolf go back in time to infiltrate a fraternity party and prevent Dr. Kronish from contracting herpes – but the destruction they’ve left in their wake quickly catches up with them.
When Josh goes back on his initial agreement to help Tiger and Wolf terminate Dr Kronish after they have decided it is time for him to die, Josh finds himself with a target on his back instead.
After the disastrous attempt to terminate Dr Kronish, Tiger and Wolf tell Josh he is off the team, however they then find themselves obliged to give him a second chance when they need this help again.
Tiger, Wolf and Josh go to a Kronish Labs Christmas Party to unmask any undercover Biotics, but a cute coworker and an obsessed policeman disrupt their plans.
Josh, Tiger and Wolf have 27 minutes before their Biotic captive's head explodes. Meanwhile, downstairs, Josh's parents are having a dinner party.