Gabby's Dollhouse
Spaceship
Gabby and Pandy unbox their first surprise, show off their shrinking skills and go to the dollhouse for an out-of-this-world mission.
A fuzzy delivery contains a cuddly surprise for Baby Box; Gabby and Pandy attempt to keep up with crafty critters in the dollhouse.
As Floyd settles in for a treat, Gabby grabs a new piece of mail and prepares for an action-packed day at kitty school.
Fun is a snapshot away, as Gabby and Pandy set out to take a group photo and make time for a picture-perfect scavenger hunt.
Super Gabby and Super Pandy shrink down to save the day from CatRat and solve his playful puzzles.