GARCIA!
Antonia receives a mysterious package and finds herself embroiled in a deadly conflict.
After failing to convince her friends and colleagues of Garcia's origins, Antonia looks to an unlikely source for help; as an increasingly complex story unfolds, Garcia desperately searches for anyone with a connection to his past.
Garcia tackles his first mission in over 60 years; Antonia learns the truth about her father's profession.