Ghislaine: Partner in Crime
A look at how Ghislaine Maxwell, daughter of billionaire Robert Maxwell, went from the top of British society to a prison cell. We also hear testimony from the victims of the sex crimes, many of whom were minors.
Explores the link between Ghislaine Maxwell and Britain's Prince Andrew. Virigina Giuffre, one of the victims of Jeffrey Epstein's sex crimes, has said that it was Ghislaine who brought her together with the Prince on three occasions.
The story of the FBI's investigation into the case of Jeffrey Epstein and Ghislaine Maxwell, including reports that they installed hidden cameras to obtain blackmail material for powerful men.
Maxwell's accusers hope justice will finally come for the woman who, along with Jeffrey Epstein, evaded the law for decades in the trafficking of girls as young as 14 years old; after days of deliberations, a verdict is reached.