Ghost Bait
Bob Magill and Tina Storer conduct paranormal investigations, helping people face their worst fears by drawing out the entities and forcing supernatural reckonings.
Bob and Tina travel to a hotel in Santa Cruz, CA, to investigate claims of an evil spirit bullying an employee. She must overcome her fears to save her livelihood.
Bob and Tina head to Sacramento, California, after a frightened employee calls for their help. The worker must confront the spirit she believes is in the basement.