Ghoul
A newly minted military interrogator arrives at a covert detention centre to discover that some of the terrorists held there are not of this world.
After exposing her father's anti-government activities, Nida Rahim is inducted as the newest interrogator at the remote Meghdoot 31 detention centre.
Nida learns of the ghoul inhabiting Saeed. Upon telling her fellow interrogators, she learns the alarming truth about what its presence reveals.