Glue
It's Cal's funeral and the traveller community are preparing to put his body in the ground. The friends are banished - denied the chance to say goodbye.
Tina is shocked when Dominic offers her a chance to ride Blackout in a big race, a race Blackout must win if Jackie is to sell the horse and save the farm. Meanwhile, as the police continue their search for the killer, tensions hit an all-time high.