Good Monsters
Fritzi is on a desperate mission to save her drug-addicted husband. To finance his rehab, Fritzi plans to rob her husband's dealer. This dealer, a small-time criminal burdened by his father's medical expenses, joins forces with Fritzi. They aim to swindle the big boss. A gripping story that unfolds over 24 tumultuous hours.
Fritzi finds her husband completely stoned in the bathtub and confronts his dealer. However, the conversation doesn't go quite as Fritzi had hoped.
Fritzi wants to talk to her therapist, dealer Harko forces himself on her and accompanies her. He reveals his plan to Fritzi in front of the astonished psychologist.
Fritzi and Harko have put their plan into action. But a gray-haired man is anything but happy about it.
Fritzi becomes a drug courier against her will and gets into a deadly relationship dispute.
Fritzi and Harko get caught up in a police check. Will they get away this time too?