Got To Get Out
Million Dollar Lies
Simu Liu introduces 20 reality contestants, all thieves scheming to escape his locked mansion for a million-dollar prize; mixing celebs with everyday people, it's a mayhem for money!
Trash Talkers
The escape attempts ratchet up when a new game twist is introduced; is anyone smart enough to make it out under the radar?
The wannabe escape-artists are forced to work in teams, creating unlikely alliances; when one of them comes up with an absurd plan to escape, it may just work.
It's nearly halfway through the ten-day lockdown and the gloves are off; new strategies abound as the game keeps delivering surprises.
A power outage freezes the money clock, revealing a secret way to get out; alliances solidify, the defence gets harder, and a villain makes their move.