Grand Army
Five students at the largest public high school in Brooklyn take on a chaotic world as they fight to succeed, survive, break free, and seize the future.
Brooklyn, 2020
A bombing blocks away sends Grand Army High School into lockdown, and the pressure spills over into that night's "party of the century."
See Me
Joey stages a protest at school; Owen and Jayson are penalized for their lockdown prank; a hookup leaves Leila feeling awkward.
Sid struggles with his secret; Dom acts on her crush on John; a night of partying takes a calamitous turn.
Joey feels traumatized; Sid opens up in his Harvard essay; a health crisis puts pressure on Dom to support her family financially.
Joey's charges and Owen's discipline hearing send shock waves throughout the school; Dom's mother makes an uncomfortable proposal to bring in money.
Sid and Victor's science experiments have revealing results; Dom's nonstop hustle takes a toll; Jayson enters a jazz competition.