Grantchester
Drama series set in the 1950s, focusing on Sidney Chambers, the vicar of a Cambridgeshire village named Grantchester.
When Amanda's engagement ring is stolen on the same night a murder is committed, Sidney and Geordie investigate whether there might be a connection between the two crimes.
After the death of two elderly sisters, Sidney and Geordie try to track down a man on the run. Will they be able to catch the killer before he strikes again?
When Sidney takes Geordie on a night out to Johnny Johnson’s London jazz club, they’re meant to be leaving their worries in Grantchester. But when Amanda turns up unexpectedly, the night takes a rather different turn. Determined not to let his true feelings show, Sidney and Amanda settle into a hazy night of dancing – but their reverie is interrupted by a scream from backstage – and Geordie and Sidney learn that if you’re a policeman or a vicar, you’re never truly off duty. Claudette (Natasha Cottriall), Johnny’s sister has been murdered, devastating everyone close to her. Archie (Peter Egan), the owner of the club and Johnny and Claudette’s father, ropes in his friend, DCI Jacob Williams (Nick Sidi) to crack the case.