Gravity
Suicide Dummies
Lily, Robert and Miller find themselves in a support group for people who attempted suicide.
Namaste MF
In the wake of the loss of one of the group members, Lily takes some drastic steps to change her life. Similarly, Carla finds herself inspired to shake things up in her ordered domestic existence.
As Lily and Miller begin to form a more personal relationship, her dream of having her own vintage clothing boutique is becoming a reality. Jorge decides to try his hand at stand-up comedy.
Robert and Miller begin a strange friendship while trying to find Lily, who doesn't show up at the support group meeting. Dogg arranges for the group to help at a senior centre.
Robert begins to come to terms with the loss of his wife hoping to make room in his heart and his life for Lily. Group members Adam and Shawna flirt despite the difference in their ages.
Dogg decides to stop taking his meds, which proves to be a challenge for him when the group competes in a Recovery League softball tournament. Lily takes Robert to a funeral.