Gray
Cornelia Gray, a CIA spy, is coming in from the cold after 20 years in hiding, dodging the government agents who suspected her of being a traitor.
Twenty years after going into hiding, ex-CIA spy Cornelia Gray is recruited by an operative from the Agency's Cerberus unit to uncover a mole responsible for high-level intelligence leaks.
Gold
Gray suspects Cerberus co-head Christina Gold of espionage. Together with recruiter Sara Beckham, she discovers intel identifying a Russian spy possibly responsible for her dad's death.
When Gray becomes suspicious of another Cerberus co-head, Wendell Abbott, she asks Sara to delve into his personal life and finances, leading Gray into a dangerous confrontation with him.
The third Cerberus co-head, Kevin Tagg, comes into Gray's sights. Before Gray can do further investigate, she is stabbed and wounded by two Russian agents, with Sara stepping in to rescue her.
As Gray's condition worsens, Sara places her in a hospital under an assumed name. The three Cerberus heads plan to find and neutralise Gray before she can do more investigating.
Gray learns from her contact, Levitsky, where kidnapped engineer Blake Granger may be. Further digging leads Gray to think operative Chase Cornet may be the mole, and she torches his house.