Great British History Hunters
The British Museum's team of experts work to uncover and restore one of the biggest coin hoards ever discovered. The race is on to beat thieves to a life-changing discovery, and a ladies-only detecting group break new ground in Shropshire.
British Museum's team of treasure experts are stunned when prehistoric Cumbrian gold is almost thrown away, coin hoards are unearthed in Suffolk and Somerset, and Mudlarks on the Thames hover their way to the Capital's treasure.