Guilty Minds
MINE OR YOURS
Hindi film star Mala Kumari accuses reputed director Divendu Khurana of sexually assaulting her. Kashaf tries to find justice for Mala while Deepak defends Divendu in his plea for innocence.
FINISHER
A 19-year-old engineering student kills a cab driver, and Kashaf eventually finds the motive. LN Khanna's granddaughter joins Deepak's team.
Deepak represents a cola company accused of causing a drought in rural Maharashtra. Shubhangi and Deepak begin getting romantically involved.
A woman approaches Kashaf and Vandana for legal help after being fired from a start-up company on grounds of misconduct. Shocking news damages the Quaze family's reputation.
A group of music directors sue a man who's come up with software that samples music from various songs to create a new song. Kashaf holds a press conference to prove her father's innocence.
KKA are approached to defend a driverless car company accused of causing an accident. A bitter Abhijeet opens up a can of worms about Deepak.