HAIKYU!!
Hinata and Kageyama must learn to work as a team if they ever hope to hit the court again.
The opposition has got inside Hinata and Kageyama's heads, but the once rivals will have to trust each other.
Hinata, Kageyama and the rest of the team look toward their practice match with Aoba Seiji.
Hinata's confidence takes a hit right before their practice game with Aoba Johsai and Kageyama's old teammates egg him on before the match.