Hal And Harper
Hal and Harper navigate social life in elementary school while Dad reckons with emotional wounds of the past and present.
Hal and Harper struggle to connect with their classmates. Dad takes them to an arcade.
In the past, dad finds solace in his children, while in the present he has to decide what he wants and needs.