Halston
Iconic American fashion designer Halston skyrockets to fame before his life starts to spin out of control.
Becoming Halston
Looking to reinvent himself, Halston sets out to create a signature look, assembling a design team and finding inspiration in Liza Minnelli.
Versailles
Halston considers a fateful business deal and meets a new charismatic escort while struggling with old insecurities before a historic fashion show.
Creating a new perfume turns into an emotional venture for Halston, whose love life grows increasingly entangled with his expanding empire.
Halston's long nights at Studio 54 and days fuelled by drugs take a toll; Halston suffers ruptured friends, stiff competition and a sudden loss.
With his career in a nosedive and his personal life a mess, Halston receives an artistic lifeline from an old friend before embarking on a last journey.