HAPPYish
Thom Payne is a forty-something-year-old who suffers a crisis when he gets a new, younger boss. Prompting him to question his seemingly happy life, Thom attempts to keep up with the changes that are happening around him.
Starring Samuel Beckett, Albert Camus and Dr. Alois Alzheimer
A 44-year-old man is pressured to rebrand himself after his agency hires young creative directors to evolve the company.
Starring Marc Chagall, Abuela And Adolf
Thom's Swedish overlords push their new campaign. Also, he is given an eye-opening lesson in corporate America. Strong language & adult themes.
Thom receives differing ideas on the meaning of suffering after Julius gets ill; MGT departments begin downsizing.
After Thom misses a morning meeting, Gottfried questions his priorities; Lee finds a new studio with a Holocaust survivor for a landlord; Thom's train kills a commuter.
Thom takes over a campaign and consoles Larry; Lee goes into a tailspin over a new store at the mall; the Swedes try to steal Lorna.