Harlan Coben's LAZARUS
Dr Joel Lazarus, a psychiatrist, returns to his hometown after the apparent suicide of his father, Dr L. However, he soon begins to see things that he cannot explain.
As the visions reveal more victims, Laz connects the historic murder of his sister Sutton, the suspicious death of his father, and many other murders back to one suspect.
Laz spirals after a shocking revelation from his sister Jenna. Another vision causes Laz to believe the murderer has struck again, but a frantic search for the victim ends in more violence.
Laz and Jenna make a discovery that makes Laz look at a different suspect for Sutton's murder. Someone close to Laz comes under threat and a manhunt ensues.
After visiting an old patient, Laz figures out the common denominator in all the murder cases. A deadly chase brings out figures from Laz's past for a final reckoning.