Harmonica
Sixteen years ago, Harry and Monica lived a glamorous life as the band Harmonica. Now their marriage sings its last verse, but when they are offered to go on tour, Monica gives Harry an ultimatum: tour or divorce.
Maybe It's a Fresh Start
In 2003, Harmonica were playing arenas. Now, 16 years later, Harry and Monica's marriage is in crisis. When a nostalgia tour is proposed, Monica gives Harry an ultimatum: go on tour or get divorced.
What Are You Afraid Of?
Tomas' need for money is escalating, and Harmonica's new songs are not popular. Monica receives an offer that can give her back her dream, but it involves letting go of something she is not prepared to lose.
When Harry finds out about Monica's offer, he cracks. Memories and old wounds are ripped open, until Monica can take no more, and Harry's nightmare becomes reality.
Harry has hit rock bottom. Monica is trying to be happy about her new opportunity, and Tomas's secret almost gets revealed. When Mats tries to save the couple's relationship, everything goes to hell.
Harry discovers some unexpected information. Tomas is put on the spot when Maggie finds out the truth and Monica's dream proves perhaps not to be what she has always believed it was.