Haunted Towns
Gettysburg
The team investigates Gettysburg, Pennsylvania, site of the bloodiest battle of the Civil War, and try to make contact with the souls of these fallen American soldiers.
The Tennessee Wraith Chasers travel to Salem, Mass. to investigate the infamous Salem witch trials.
The team investigates hauntings that surround Savannah's Hanging Square. This square has been the epicentre of Savannah's paranormal activity for over 300 years.
The team head to Mississippi, site of the Siege of Vicksburg, to investigate a haunting that dates back to the Reconstruction Era.
The team head to Bisbee, Arizona, to investigate the old mining town's rough past. They head underground for the first time in their paranormal careers.
The Tennessee Wraith Chasers travel to the Jersey Shore to explore the paranormal history of holiday town Cape May. There, they investigate the town's infamous Emlyn Physick Estate.