Hazardous History With Henry Winkler
The modern concept of extreme sports is a product of marketing, but back in the old days, the rules (or lack thereof) of our nation's sports made them truly extreme. From bone-crushing football and deadly baseball games to wild events like auto polo.
Exploding cars and blimp disasters to kids sent through the mail and doomed personal helicopters, the past is packed with jaw-dropping travel tales and the remarkable misfires that paved the road to modern transportation.
Snack on a feast of food horrors from the past: from radioactive energy drinks, to scandalous snacks made with Olestra, to the appalling additives in your milk and bread, we uncover the incredible things people once ate without a second thought.