Headless Chickens
Nardinho and Me
Against all odds, Beto becomes manager to the demanding Nardinho, and quickly learns how to deal with the football megastar's ego - and various controversies.
Despite refusing to participate in Nardinho's bachelor party shenanigans, Beto finds his sobriety threatened by his oldest client and friend, Fran "el Toro" Verlarde.
Agency employees Cristina, Mario, and Armando speculate over the lead-up to Beto and Miguel's explosive fight.