Heart Signal 7
A group of strangers all come together under the same roof with hopes of finding someone to date within thirty days, while panelists Du Hai Tao, Ariel Lin, Jerry Yan, THE 8, Rao Xue Man, and Zhang Chun Ye share their thoughts on the budding relationships! Will any of these contestants find love, or will things end in disaster? The seventh season of Chinese variety show Heart Signal was released in 2024, distributed by Tencent Video.