Heated Rivalry
A romance set in the world of hockey; Shane Hollander and Ilya Rozanov are two stars in Major League Hockey, bound by ambition, rivalry, and a magnetic pull neither of them fully understands.
Rookies
Hockey stars Hollander and Rozanov balance fierce rivalry with an intensifying personal connection on and off the ice.
A hockey player's high-stakes career collides with love when a chance meeting ignites a spark.
A moment of unexpected vulnerability and a high-profile romance unleash a storm of turmoil for Shane and Ilya.