Heirs to the Land
Resourceful young Hugo Llor works to make a name for himself in 14th-century Barcelona while keeping a vow he made to the Estanyol family.
Bernat receives distressing news and returns, vowing vengeance. Arnau's friends help provide Hugo with a home, where a young woman catches his eye.
Roger Puig asks that Hugo work in his palace cellar, which provides the winemaker with a unique - and dangerous - opportunity for vengeance.
With Hugo in custody, Regina begs for his release. However, her love for him is a double-edged sword and comes with its own set of consequences.