Hell University
Driven by reckless curiosity, Zein Shion (Heart Ryan) and her friends embark on an adventure that leads them to a mysterious, seemingly abandoned school campus. They soon realize, however, that they're trapped in a strange place with even stranger rules. The school's headmistress informs them that from the hours of 7 PM to 5 AM, nothing is off-limits – not even murder. As Zein navigates a brutal landscape dominated by two rival gangs, she's forced to rely on her street smarts and strategic alliances to keep herself and her friends alive. Along the way, she grows closer to student council president Ace Craige (Zeke Polina), who tries to take care of Zein, and the two begin to fall for each other. But is Zein making a mistake by trusting him? This drama was adapted from the web novel of the same name by KnightInBlack.